اميرساماميرسام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

http://sami.niniweblog.com

واكسن هاي سامي

1389/11/3 13:18
نویسنده : مامان سامی
305 بازدید
اشتراک گذاری

 

سامي جونم زمانيكه مي خواستم ببرمت واكسناتو بزنم خيلي ناراحت بودم ولي چاره اي نبود براي سلامتيت لازم بود

واكسن ۴ ماهگي  و ۱۸ ماهگيت خيلي اذيتت كرد . يادم نمي ره وقتي واكسن ۱۸ ماهگيتو زديم با اينكه خيلي درد داشتي به خانوميكه واكسنتو زد گفتي ممنون مي خواستم بخورمت عسلم خيلي مهربونو مودب بودي.

خلاصه پات اينقدر درد مي كرد كه نمي تونستي راه بري - تب هم داشتي اون روز اصلا از بغلم  پايين نذاشتمت مرخصي گرفتم تا مواظبت باشم ولي روز بعد چون خيلي شيطون بودي طاقت نداشتي شيطوني نكني كم كم راه افتادي لنگ لنگان رفتي تو اطاقت. منم از دور مواظب بودم كه نيفتي .

ظهر وقتي بابا علي آمد ديد داري راه مي ري خيلي خوشحال شد. بغلت كرد بوسيدت . 

خدا رو شكر فعلا تازمانيكه مدرسه نري واكسن نداري ... قربونت بره ماماني  

باي    

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
3 بهمن 89 13:21
مامان سامی
ان شا الله پسر گلت همیشه سلامت باشه
و دومادیشو ببینی
موفق باشی



آذر
5 بهمن 89 20:55
سلام چه خوبه که همه ی نی نی های وبلاگی با هم دوست باشن و از حال هم باخبر اگه تمایل داشتی واسه تبادل لینک یه خبر بده


سلام عزيزم من خيلي دوست دارم با شما در ارتباط باشم.


آذر
5 بهمن 89 20:56
امان از دست این واکسن بچه ها خیلی خوشم اومد که بجای گریه از خانومه تشکر کرده از طرف من یه بوس آبدارش کن
مامان سامي
8 تیر 90 8:24
عزيزم منم خيلي دوست دارم با شما بيشتر اشنا بشم .اگه نيني دارين ادرس وبلاگشو بزارين .خوشحال ميشم.